Gönderen Konu: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )  (Okunma sayısı 118556 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Muzaffer Tasdemir

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1585
  • Yer: Besigheim-Almanya
    Yaş: 57
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: 20 Anakoloni(Wirtschaftsvölker)
  • Rakım: D 350
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #540 : Ocak 26, 2016, 19:31:21 »
Abi daha öncede bahsetmiştik
Bana varrova varrova dediniz
Mücadeleye başla dediniz
Balı pas geçmiştik
Bana en yakın isim bölge olarak
İbrahim Eti abi oda söylemiş zaten söyleyeceğini
Mustafa Ibrahim abinin söyledigi dogru..

Ben biraz haksizlik etmisim,Yil yila benzemiyor..

Bugün yedi kovani kotrol ettim,bazi kolonilerde yavru faaliyeti yok denecek kadar az.

Iilk kayibida verdik bu arada,

Cok selam.
Aricilik bal icin yapilirsa kar kazanir, Ari icin yapilirsa Diyar kazanir.

mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #541 : Ocak 26, 2016, 20:08:02 »
Çok geçmiş olsun abi

Üzüldüm bak şimdi okadar emek veriyorsunuz ama bazen işler yolunda gitmiyor abi kısmet değilmiş
Merak ettim neden söndü acaba

Haksızlık ettiğinizi düşünmüyorum öz eleştiri her zaman olmalı olmalıki kendimize daha iyi ayar çekelim

Çevrimdışı Muzaffer Tasdemir

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1585
  • Yer: Besigheim-Almanya
    Yaş: 57
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: 20 Anakoloni(Wirtschaftsvölker)
  • Rakım: D 350
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #542 : Ocak 27, 2016, 23:48:09 »
Çok geçmiş olsun abi

Üzüldüm bak şimdi okadar emek veriyorsunuz ama bazen işler yolunda gitmiyor abi kısmet değilmiş
Merak ettim neden söndü acaba

Haksızlık ettiğinizi düşünmüyorum öz eleştiri her zaman olmalı olmalıki kendimize daha iyi ayar çekelim <img src="http://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji2.png" />
Benim beceriksizligimden,bilgizizligimden Mustafa kardes,

Bagira, bagira, gitti kovan. :(

Izmire Kar yagmis gördünmü ? :)

Aricilik bal icin yapilirsa kar kazanir, Ari icin yapilirsa Diyar kazanir.

Çevrimdışı ibrahim ETİ

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1014
  • Yer: izmir-bornova
    Yaş: 65
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 120 kayıtlı
  • Rakım: 600
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #543 : Ocak 29, 2016, 08:59:50 »
Allah versin,Mustafa parayı bulmuş,

loto vurmuş,forumada yazmaz artık,

zenginlik başka canım.
Nereye gideceğini bilmiyorsan yıldızları takip et.

mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #544 : Ocak 29, 2016, 19:57:45 »
Allah versin,Mustafa parayı bulmuş,

loto vurmuş,forumada yazmaz artık,

zenginlik başka canım.
İbrahim Eti abim merhaba
Abi nerden paylaştım özelden mesaj atan mı dersin telefon eden mi
Gerçekden vahim durum
Kamal sunal filmideki gibi gazete kesip resmini çekip lotoyu turturdum desem kimse gazete olduğuna kimse dikkat etmez
Kayın babam bile aradı yahu

Çevrimdışı Hasan Durmaz

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 563
  • Yer: Belcika-Liege Yozgat-Sorgun
    Yaş: 35
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 2
  • Rakım: 75m
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #545 : Ocak 29, 2016, 23:25:12 »
Kardeşim az olsun Helal olsun, insanın anlının teriyle kazanılan kadar temiz kazanç yoktur. Saglıcakla kal.
<<<VARROANIN ŞAKASI YOK>>>

Çevrimdışı Muzaffer Tasdemir

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1585
  • Yer: Besigheim-Almanya
    Yaş: 57
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: 20 Anakoloni(Wirtschaftsvölker)
  • Rakım: D 350
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #546 : Ocak 29, 2016, 23:32:52 »
İbrahim Eti abim merhaba
Abi nerden paylaştım özelden mesaj atan mı dersin telefon eden mi
Gerçekden vahim durum
Kamal sunal filmideki gibi gazete kesip resmini çekip lotoyu turturdum desem kimse gazete olduğuna kimse dikkat etmez
Kayın babam bile aradı yahu
Mustafa istersen Almanyaya bir Bal ihrac isi düsünebiliriz. ;D ;D ;D

Hayirli olsun.
Aricilik bal icin yapilirsa kar kazanir, Ari icin yapilirsa Diyar kazanir.

Çevrimdışı ibrahim ETİ

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1014
  • Yer: izmir-bornova
    Yaş: 65
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 120 kayıtlı
  • Rakım: 600
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #547 : Ocak 30, 2016, 05:16:18 »
İbrahim Eti abim merhaba
Abi nerden paylaştım özelden mesaj atan mı dersin telefon eden mi
Gerçekden vahim durum
Kamal sunal filmideki gibi gazete kesip resmini çekip lotoyu turturdum desem kimse gazete olduğuna kimse dikkat etmez
Kayın babam bile aradı yahu



Merhaba Mustafa Şahin,eee öyle şaka yaparsan sonuçlarına

katlanmak zorunda kalirsın,iyi ucuz atlatmışsın,geçmiş olsun,

kapına yatarlar kalkmazlar valla,yok dersin ondan da anlamazlar,

aman dikkatli ol Mustafa selamlar,yeni dostların akrabaların hayırlı olsun. ;D ;D
Nereye gideceğini bilmiyorsan yıldızları takip et.

mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #548 : Ocak 30, 2016, 19:52:32 »
Mustafa istersen Almanyaya bir Bal ihrac isi düsünebiliriz. ;D ;D ;D

Hayirli olsun.
Muzaffer abi selam
 Nasıl olacak bu ihracat işi bir ara oturup kafa kafaya verip bu işi konuşalım

Çevrimdışı Muzaffer Tasdemir

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1585
  • Yer: Besigheim-Almanya
    Yaş: 57
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: 20 Anakoloni(Wirtschaftsvölker)
  • Rakım: D 350
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #549 : Ocak 30, 2016, 20:13:49 »
Muzaffer abi selam
 Nasıl olacak bu ihracat işi bir ara oturup kafa kafaya verip bu işi konuşalım
Aleykümüselam,konusalim mustafa,benimde moralim düzelsin biraz.
Aricilik bal icin yapilirsa kar kazanir, Ari icin yapilirsa Diyar kazanir.

Çevrimdışı adnantrk

  • İşçi Arı
  • ****
  • İleti: 314
  • Yer: Manisa
    Yaş: 43
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: 55
  • Rakım: 70 m 39.enlem
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #550 : Ocak 31, 2016, 10:23:10 »
Mustafa Bey selam,
sizin oralarda çiçekçilik ve fidancılıkta iyi para varmış.
Nasıl o iş ?
Ben biraz meraklıyımda
Arı gibi eri olanın , cennet gibi yeri olur.

Arıcılık insanı haberi olmadan zengin eder.

mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #551 : Ocak 31, 2016, 16:02:41 »
Mustafa Bey selam,
sizin oralarda çiçekçilik ve fidancılıkta iyi para varmış.
Nasıl o iş ?
Ben biraz meraklıyımda
Adnantrk bey selam

Fidancı evet bu bölgede görüyoruz ama tanıdığım yok bu işle uğraşan
Para kazanç işine gelince işin içine girmeden yorum yapmak doğru olmaz
Çok selam saygılar

mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #552 : Şubat 13, 2016, 17:53:16 »
Bu gün İzmirdeki fuara gittim önümüzdeki günler için bir kaç malzeme aldık






Buda benim yardımcım


mustan35

  • Ziyaretçi
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #553 : Şubat 13, 2016, 18:00:09 »
Fuar a özellikle bu gün gittim
Çünkü ustamızda gelecekti

 





İzmir Torbalı dan gelen arı severler






Çevrimdışı mustafa kemal alkoç

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 5973
  • Yer: istanbul
    Yaş: 55
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 5-10 yıl
  • Kovan Sayısı: Bir adet teknik kütük kovan, 82 adet dolu 50 adet boş
  • Rakım: 61
Ynt: Mustafa ŞAHİN Arılığı ( mustan35 )
« Yanıtla #554 : Şubat 13, 2016, 18:05:46 »
 :) :) sihirli ellere dokundun ya artık sırtın yere gelmez Mustafa.

Aldıkların ana arı çiftliği kuracağını gösteriyor.
SADECE VAZGEÇENLER KAYBEDER.

İNSAN ÖZLEMEMELİ.

HAYAT BANA ARICILIK, ARICILIK BANA HAYAT VERDİ.

Arı diye bir derdim var bin dermana değişmem