Gönderen Konu: EN KÜÇÜK *C*  (Okunma sayısı 6338 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Bekir ARSAN

  • BEKİR ARSAN
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 6845
  • Yer: BANDIRMA
    Yaş: 54
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #15 : Şubat 20, 2013, 00:09:08 »
tamam abi anladım, yok merak ettim halil abinin sayfadada adı geçiyo levent duymasın falan kimdir dedim bu levent otoritemidir nedir. Herkese iyi geceler bu arada kafanızı şişirdim ama.
burda olan herkez kafa şişirmek icin burda sana iyi akşamlar
BEKİR ARSAN  BANDIRMA BEZİRCİ KÖYÜ
DT 03.07.1965   
0Rh +
 beklenen    gün gelicekse cekilenler kutsaldır

Çevrimdışı Halil BİLEN

  • Administrator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 22804
  • Yer: Mustafakemalpaşa
    Yaş: 50
    • http://www.halilbilen.com/
  • Arıcılık Şekli: Profesyonel
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: 350
  • Rakım: Rakım Kirmasti Çayı ile bir.
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #16 : Şubat 20, 2013, 00:09:25 »
Bakıyorum da Karacabey taraflarında bir telaş var ana arı üretmek üzere...

********************

Karacabey boğazı bölgesinde hiç polen yokmuş bugünlerde.

O bölgenin arıcıları yer arıyorlar bizim oralarda...

Tam o esnada benim strafor stoklamaya inen her arı polenli inmez mi?

Arıcı diyor ki, ya bu kutuda ne kadar arı var? :P
http://www.halilbilen.com/

http://halilbilen.blogspot.com/

http://www.facebook.com/halilbilen

halilbilen2@hotmail.com


Yola Çıktıklarını, Yolda Bulduklarına Değişirsen; Yolunu Kaybedersin.

Yanlış trene bindiysen, koridorda ters yöne koşmanın bir faydası yoktur.

Çevrimdışı Onur Baş

  • Pupa
  • ***
  • İleti: 122
  • Yer: samsun
    Yaş: 26
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 40
  • Rakım: 752
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #17 : Şubat 20, 2013, 00:09:41 »
Ve aleykum selam abi. Sağolasın abim, Allah yar ve yardımcınız olsun
Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin; fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın.

tiran_06

  • Ziyaretçi
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #18 : Şubat 20, 2013, 00:09:55 »
Ha unuttum abi, asarda keserde, insanlar emek vermiş yıllarını vermiş ve arayıp bulamadığımız bilgileri zaman ayırıp paylaşıyorlar. Bizede saygı duymak düşer bu noktada, zamanında sopa yediğim öğretmenimi hiçmi hiç unutmadım, attığı tokadın değeri halen durur bende kıymetinide bilirim. Saygılar.

tiran_06

  • Ziyaretçi
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #19 : Şubat 20, 2013, 00:16:56 »
Yok abi ben bi kendimi biliyorum telaşlı, Metin beş on çiftleştirme yeter bana diyo ona o kadar yaptık, enverde faaliyet ağırdan aheste gidiyo galiba o fazla telaş yapmıyo, bi bende var telaş oda yaradılıştan aklıma bişey koydunmu hemen olsun. Dur bakalım becerebilecekmiyiz hayırlısı.

Abi boğaz ve kurşunluyu bilmiyorum ama benim bölge iyi polen konusunda bi sıkıntı yok şu ara, kesilirse uzarız bakarsın oralara doğruda. :D

Çevrimdışı Murat AKIN

  • Genel Moderator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 12059
  • Yer: Tekirdağ
    Yaş: 72
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: --- adet kayıtlı
  • Rakım: 74 metre
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #20 : Şubat 20, 2013, 00:25:25 »


En küçük C için foto bulamadım ama biraz bilgi verir sanırım.

tiran_06

  • Ziyaretçi
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #21 : Şubat 20, 2013, 00:29:04 »


En küçük C için foto bulamadım ama biraz bilgi verir sanırım.
Teşekkürler Murat abi.

Çevrimdışı yalçın meriç

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 2391
  • Yer: kdz.ereğli
    Yaş: 74
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: 15+3 kutu
  • Rakım: 100m.
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #22 : Şubat 20, 2013, 00:31:17 »
  İşte en küçük "C" görülen en küçüğüdür. Onun küçüğü de yumurta diye geçiyormuş! :D
Eğer bir güzelliğin yoksa,ben sana nasıl derim çok güzelsin diye.!

Çevrimdışı zeusfaber

  • ÇOK İŞ VAR ÇOOOKKK...
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 814
  • Yer: İstanbul-Silivri
    Yaş: 43
  • Hakan TURAN - Ziraat Yüksek Mühendisi
    • Kolay Arıcılık
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Arıcılık Tecrübesi: 15-20 yıl
  • Kovan Sayısı: 225
  • Rakım: 102
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #23 : Şubat 20, 2013, 10:02:01 »


En küçük C için foto bulamadım ama biraz bilgi verir sanırım.

Murat Bey biraz büyük gibi geldi bana... Belki fotoğraftandır ama....
Kişisel Arıcılık Bloğum
http://kolayaricilik.blogspot.com/

Çevrimdışı Murat AKIN

  • Genel Moderator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 12059
  • Yer: Tekirdağ
    Yaş: 72
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: --- adet kayıtlı
  • Rakım: 74 metre
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #24 : Şubat 20, 2013, 10:12:50 »
Murat Bey biraz büyük gibi geldi bana... Belki fotoğraftandır ama....

Sayın Hakan Bey:

Fotoda 3 örnek var sağdan sola; birincisi yumurta, ikincisi en küçük C, üçüncüsü günü geçmiş kurtçuk yani alınmayacak olan kurtçuk.

Bizim kullanmamız gereken ortadaki olan.

Çevrimdışı Murat AKIN

  • Genel Moderator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 12059
  • Yer: Tekirdağ
    Yaş: 72
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: --- adet kayıtlı
  • Rakım: 74 metre
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #25 : Şubat 20, 2013, 10:59:27 »


Benzer bir foto daha yükleyeyim.

Çevrimdışı Ali Doğaner

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 2373
  • Yer: Kıbrıs
    Yaş: 43
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #26 : Şubat 20, 2013, 11:04:17 »
Sağolun Murat hocam, zamanınızı ayırıp resimlerle aydınlattığınız için... Buna benzer konular işi bilen için basit olsada yeni başlayanlar için önem arzediyor... Saygılar
Sanırım hayal kurarken malzemeden çalıyoruz,
Çünkü sürekli yıkılıyor...

Çevrimdışı gürcan

  • İşçi Arı
  • ****
  • İleti: 253
  • Yer: gebze
    Yaş: 60
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 5+7
  • Rakım: 200-600
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #27 : Şubat 20, 2013, 11:15:13 »
Bu en küçük C-nin en iyi transfer kaşığını nerden satın alabiliriz?Bahar yaklaşıyor ihtiyacımız olacak.

Çevrimdışı Halil BİLEN

  • Administrator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 22804
  • Yer: Mustafakemalpaşa
    Yaş: 50
    • http://www.halilbilen.com/
  • Arıcılık Şekli: Profesyonel
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: 350
  • Rakım: Rakım Kirmasti Çayı ile bir.
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #28 : Şubat 20, 2013, 11:17:54 »
Festivalde aradım aradım bulamadım...

Bu Çin kaşıklarının uçları geyik boynuzu olanlar vardı ilk yıllarda.

Ama bizim malzeme satıcıları Çinlilerden daha Çin...

Gittiler daha ucuz diye plastik uçlularını getirdi.

Eski Çin kaşığımın ucunu aktara aktara idare ediyoruz.

Plastik uçlarla çok zor gerçekten.
http://www.halilbilen.com/

http://halilbilen.blogspot.com/

http://www.facebook.com/halilbilen

halilbilen2@hotmail.com


Yola Çıktıklarını, Yolda Bulduklarına Değişirsen; Yolunu Kaybedersin.

Yanlış trene bindiysen, koridorda ters yöne koşmanın bir faydası yoktur.

Çevrimdışı Murat AKIN

  • Genel Moderator
  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 12059
  • Yer: Tekirdağ
    Yaş: 72
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: --- adet kayıtlı
  • Rakım: 74 metre
Ynt: EN KÜÇÜK *C*
« Yanıtla #29 : Şubat 20, 2013, 11:19:34 »
Gürcan Bey:

Profil bilgileriniz yeterli olsaydı biraz bilgi verebilirdim.