Teknik Arıcılık Bilgi Paylaşma Forumu

FORUM HAKKINDA => Forum Kuralları => Konuyu başlatan: Zafer AKÇAY - Mayıs 03, 2011, 00:43:32

Başlık: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Mayıs 03, 2011, 00:43:32
100 iletiyi geçmişiz.Ürün reklamı yapma hakkımız olmuştur  :P

Malum ham peteklerin kovana verilme zamanı şu anlar.Çerçevelerde bizden olsun.

Çerçevelerimiz ıhlamur ağacı kerestesinden.

Kim hangi ölçülerde isterse o ölçüde yapılır.

(http://img847.imageshack.us/img847/5078/ff5.jpg) (http://img847.imageshack.us/i/ff5.jpg/)

Adet fiyatı demonte olarak 70 krş.

Türkiye sınırları içinde olan her yere gönderilir.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: kabaoğlubal - Mayıs 03, 2011, 07:41:05
  Kalınlık ölçülerin biraz zayıf geldi bana .
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat Çakır - Mayıs 03, 2011, 08:46:09
Fotoğraf çekim açısı yüzünden o şekilde gözüküyor.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: kabaoğlubal - Mayıs 03, 2011, 08:48:27
    Murat bey Sen öyle diyorsan doğrudur.Bende ihlamur yanlar8 mm teli gerince kasılıyor.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat Çakır - Mayıs 03, 2011, 09:11:25
Yok ben çerçeveyi görmedim. Fakat üst çıta fotoğrafta ince görülüyor. O incelikteki çıtaya yan kulakları çakmak sorun olur. Çekim açısı dolayısıyla kalınlıkta göz aldanması oluyor. Yoksa kaç mm bilmiyorum. Zaferin keresteden tasarruf yapacağını zannetmiyorum. Kalınlıkları yazarsa öğreniriz. Bu arada tanıtım fotağçılığının önemini anlamış olmalısınız. :)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Halil BİLEN - Mayıs 03, 2011, 09:44:40
Bende bu çerçevelerin çakılmış numunesi var. Zamanında birisi vermişti... :D

Numunenin her tarafında ölçüler yazıyor üstelik...

Bir de üzerine fiyatını da yazmış...

Ayrıca Kenan abi'nin işyerindeki deposunda da görmüştüm bir sürü çakılmış halde...

Kendi adıma tam istediğim özellikte...

Bırakın kardeşim ben çekeyim şu fotoğrafları... :D

Ancak şunu da söyleyeyim.

Ölçüleri kesildiğinde ölçmeyeceksiniz...

Kuruduktan sonra cuk oturuyormuş...

Dünyada ıhlamurun ne kadar çekeceğini bilen tek kişiyim ben der. :D

Kuru kessene kardeşim denince, kuru ıhlamurdan çerçeve olmazmış...




Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Bekir ARSAN - Mayıs 03, 2011, 11:59:28
ucuzmuş benimkiler 1 tele  yeni aldım daha
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: kabaoğlubal - Mayıs 03, 2011, 13:14:51
   Nakliye dahil  600 tl istediğiğniz kadar alabilirsiniz.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Rıdvan Oktay - Mayıs 03, 2011, 13:20:35
reklam icin ileti sınırı mı var?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Halil BİLEN - Mayıs 03, 2011, 15:27:58
İleti sınırı yok ama bazı hassas ve kibar üyelerimiz kendi insiyatifleri ile belirli bir iletiye ulaşmadan bilgilendirme iletisi atmıyorlar...

****************

Kabaoğlu hocam, hayırdır çerçeve ticaretine de mi başladınız? :D

600 TL. uygun fiyatmış... :P

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Mayıs 03, 2011, 18:42:34
Çerçeve ölçülerini yazmadım.

Kim hangi ölçüde isterse o ölçüde yapılır diye özellikle belirttim.

Ben şahsen TSE ölçülerini kullanmıyorum.Kendi ölçülerimden memnunum ayrıca TSe ölçüsüne dönmem.

Halil abi atıver sendeki numunenin detaylı fotolarını.

Kalite ve fiyattan ödün vermem  ;)

50 kuruşa yapanın telefonunu isteyenede veririm...

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Kenan GİŞAN - Mayıs 03, 2011, 21:05:21
   Nakliye dahil  600 tl istediğiğniz kadar alabilirsiniz.

Mustafa hocam,

Ben anlamadım,  kaç çerçeve 600 tl.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Halil BİLEN - Mayıs 03, 2011, 21:19:10

Halil abi atıver sendeki numunenin detaylı fotolarını.


Pazar günü M.kemalpaşa'ya gelirken vadide bagaja ruşetleri atarken elime geldi, dedim hele sen gel, vadide kal bakalım...

Gidince çeker yayınlarım...

(http://img713.imageshack.us/img713/2722/img7453t.jpg) (http://img713.imageshack.us/i/img7453t.jpg/)

Ama Kenan abi'nin çaktıklarını dizmişti bu fotoğrafın geri planında...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: kabaoğlubal - Mayıs 04, 2011, 08:20:45
     Kenan bey 60 kuruş elimiz alışmış eskiye.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Nisan 10, 2013, 21:42:34
Güncel fiyat 80 krş ...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: sertaç KILIÇ - Nisan 10, 2013, 23:43:50
Enaz sipariş miktarı nedir kargo dahilmi.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: yusuf okur - Nisan 10, 2013, 23:53:11
Bendede hata var keşke size danışsaydım Zafer bey.

Şu mesajı 2 gün önce atsaydınız ya, 1000 çerçevelik ladin kereste aldım 2 gün önce.

Ihlamur olsun isterdim, seneye artık.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Nisan 11, 2013, 00:07:52
Enaz sipariş miktarı nedir kargo dahilmi.

Sipariş miktarında altt üst limit yok

Adet azalırsa fiyat yükselir sadece

Bendede hata var keşke size danışsaydım Zafer bey.

Şu mesajı 2 gün önce atsaydınız ya, 1000 çerçevelik ladin kereste aldım 2 gün önce.

Ihlamur olsun isterdim, seneye artık.
Nasip değilmiş  :)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: yusuftektas - Nisan 21, 2013, 23:19:40
100 adet alayım kargo bizemi ait sizemi
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: sait engin - Nisan 22, 2013, 00:18:27
çiftleştirme kutusu çerçevelerinin adet fiyatı nedir zafer
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Ocak 11, 2014, 01:25:27
2014 sezonu çerçeve ihtiyaçlarınız için geç kalmayın :)

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Kadir ÇAKIR - Ocak 11, 2014, 16:56:23
2014 sezonu çerçeve ihtiyaçlarınız için geç kalmayın :)

Zafer abi çerçeve fiyatı hakkında bilgiler versen,

kaç taneye kadar kargo bedava gibi... :)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 18:40:04
Zafer abi çerçeve fiyatı hakkında bilgiler versen,

kaç taneye kadar kargo bedava gibi... :)

Tam Kayseriliye yakışan bi cevap olmuş ;D
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: fehim - Ocak 11, 2014, 20:09:22
zafer dükkanı açmış
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 20:30:22
100 iletiyi geçmişiz.Ürün reklamı yapma hakkımız olmuştur  :P

Malum ham peteklerin kovana verilme zamanı şu anlar.Çerçevelerde bizden olsun.

Çerçevelerimiz ıhlamur ağacı kerestesinden.

Kim hangi ölçülerde isterse o ölçüde yapılır.

(http://img847.imageshack.us/img847/5078/ff5.jpg) (http://img847.imageshack.us/i/ff5.jpg/)

Adet fiyatı demonte olarak 70 krş.

Türkiye sınırları içinde olan her yere gönderilir.

Kadir fiyat en son buydu ama...

Altın düştü dolar yükseldi fiyatlar karışmış olabilir ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Halil BİLEN - Ocak 11, 2014, 20:36:49
Güncel fiyat 80 krş ...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: fehim - Ocak 11, 2014, 20:43:01
borsa mı bu
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 21:20:32
piyasaya göre fiyat güzel...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Ocak 11, 2014, 21:29:02
Mustayfa  bey bir metreküp ı ıhlamur kerestesi çerçeve için alsak satan varmı kbey de acaba
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 21:30:49
Buluruz hocam...

çok değilmi hocam 1 metreküpten ne kadar çıkar acaba?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Ocak 11, 2014, 21:47:35
Kereste olsun koyarız kenara lazımolursa kullanıriz :)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 21:51:19
bi araştırayım hocam haberleşiriz...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 21:51:57
Ağaç olarak olur değilmi hocam, kereste değilde tomruk...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Ocak 11, 2014, 21:54:13


 hocam 1 metreküpten ne kadar çıkar acaba?

Bitmiş bir çerçevenin bitmiş hacmi 0,55 desimetrekübtür.

Küçük parça olduğundan fireleri düşünüp sayı tahmininde bulunabilirsiniz.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Ocak 11, 2014, 21:57:04
Odun tomruk farketmez ben biçerim onlari :D
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tiran_06 - Ocak 11, 2014, 21:59:10
tamam hocam
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: İbrahim ÖZTÜRK(BOLU) - Ocak 11, 2014, 22:05:34
Bitmiş bir çerçevenin bitmiş hacmi 0,55 desimetrekübtür.

Küçük parça olduğundan fireleri düşünüp sayı tahmininde bulunabilirsiniz.
Yanılmıyorsam geçen yıl 70 desimetreküpten 150-160 tane çıkarmıştım.
Yani 1 metreküpten 2200-2300 tane çıkması lazım. :-\
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Ocak 12, 2014, 01:31:05
Yahu nasıl hesap bunlar :)

70 dm3 dediğiniz 10x10 kalınlıkta 7 m uzunluğunda bir adet kalas demek

Neresinden 150 çerçeve çıkardınız

İnci ana kutusu çerçevelerinden mi yaptınız  ::)

1 metreküp keresteden 2200/2300 çerçeve çıksın 50 krş a dağıtırım kargoda benden :)

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Mustafa AK - Ocak 23, 2014, 13:56:46
Yahu nasıl hesap bunlar :)

70 dm3 dediğiniz 10x10 kalınlıkta 7 m uzunluğunda bir adet kalas demek

Neresinden 150 çerçeve çıkardınız

İnci ana kutusu çerçevelerinden mi yaptınız  ::)

1 metreküp keresteden 2200/2300 çerçeve çıksın 50 krş a dağıtırım kargoda benden :)

50 kuruşa dağıtıyor :)

Dağıtmak bari bedavaya olsun.

1 metreküp agactan kac cerceve cikar?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Yusuf GÜRBÜZ (Formen) - Ocak 23, 2014, 14:21:43
Siparişleri Mart içinde versek 10  veya  15 gün içerisinde ( 1000 Adet kadar ) )çıtalarımızı alabilirmiyiz? Çakılmış şekilde Bana maliyeti Kaç TL olacak?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Ocak 23, 2014, 15:04:59
TSE ölçülerindeyse 10 gün içerisinde çıtalarınız hazır olur

Farklı ölçülerde istenirse 3/5 gün uzar süre

Çakılmış 1 tl çakılmamış 80 krş

Çakılmışın nakliyesi çok olur hesabınızı kendiniz yapın hangisi uygun olursa

Hem neden mart ayını bekliyorsunuz sipariş için mart ayında işler daha yoğun olur şimdiden verin siparişi :)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Özcan Tosun - Şubat 01, 2014, 11:32:23
2014 sezonu çerçeve ihtiyaçlarınız için geç kalmayın :)

Zafer bey merhaba
Tlf.num: 0542 241 21 20 müsait olduğunda çaldırırsanız veya mesaj gönderirseniz ben sizi ararım ve görüşürüz. 300 adet kadar çerçeveye ihtiyacım var. Sağlıcakla kalın.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: muratbirgi - Mart 09, 2014, 22:51:26
çakılmamış 2000 adet cerceveyi istifleyip ölçün yaklaşık 1 metre küp gelir, düşünün birde 2000 adet cercevede 8000 parca var ve parcaları imal ederken talaş payının ne kadar olabilecegini
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Erol Kızılaslan - Haziran 04, 2014, 17:39:12
100 adet demonte (çakılmamış) kargo ne kadara gelir acep
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Haziran 04, 2014, 19:59:35
20 tl
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: sait engin - Haziran 05, 2014, 22:32:01
50 adet çakılmamış çerçevenin kargosu 35 lira tuttu  :(
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: IbrhmAkgl - Haziran 05, 2014, 23:10:06
Zafer Abi çerçevenin ölçülerini paylaşman mümkün mü?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: İsmail Bayındır - Haziran 05, 2014, 23:16:35
50 adet çakılmamış çerçevenin kargosu 35 lira tuttu  :(
Çerçeve başı 70 kuruşcuk. Ucuzmuş ucuz ;)
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: sait engin - Haziran 05, 2014, 23:30:15
Çerçeve başı 70 kuruşcuk. Ucuzmuş ucuz ;)

ne demezsin  :D 100 inci çerçeve aldığımda bu kadar tutmamıştı



Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Haziran 06, 2014, 01:17:23
Sait abi senin çerçevelerin maliyet artışı kargocunun güzelliği özel karton kutuya koydular ondan

Ben çerçeveleri bizim köylülere verecem diye kargoya verir gibi sarıp sarmalamdım araç bagajında dağılmayacak kadar basitçe sardım

Kargoya ver deyince kargocu bu böyle açıkta gitmez dedi

Getirdi özel karton kutu :) O kutu parasını senden aldılar

E sanada ceza dedik köylülerime vereyim Silivride bir yerlere bırakırlardı

Bir dahaki sefere kendim getiririm çerçeveleri benden olur :)

Zafer Abi çerçevenin ölçülerini paylaşman mümkün mü?

Çerçeve ölçüsü diye bir ölçüm yok

Sen hangi ölçüde çerçeve istiyorsan onu söyle

Benim arılarımda kullandığım ölçü TSE ölçüleri değil
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Kaya arıcılık - Haziran 06, 2014, 03:37:03
Zaten cercevenin kendisi 1 tl degilmi :o
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 24, 2016, 19:14:12
arkadaşlar enson çerçeve fiyatları nedir çakılmadık 700 çerçeve alacağım reklama girerse özelden fiyat alalım lütfen
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 24, 2016, 19:40:57
arkadaşlar enson çerçeve fiyatları nedir çakılmadık 700 çerçeve alacağım reklama girerse özelden fiyat alalım lütfen

Sayın Şevket Topal:

Durmayın hemen alın.

Bu aralar işlerimiz az, aldıklarınızı çakarsınız.

Nisan ayından sonra arayıp bulamazsınız.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 24, 2016, 19:50:40
sağolun hocam inşallah en kısa zamanda alacağım arkadaşlar nereden temin ediyorlar bir görüş alalım benim marangoz tanesini 1liradan keserim dedi bende satın alayım diye düşündüm kovanları çaktım boyadım plastik tabanları monte ediyorum inşallah 70 kovan hazır olacak 20 de önceden vardı 90 yedek kovanla sezona gireceğiz arısayımızın birkatı kovanımız olacak bakalım idare edebilecekmiyiz :D
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 24, 2016, 20:24:48
Sayın Şevket Topal:

Yaptıracağınız yakında ise kendi çerçevelerinizden bir örnek verin.

Uzaktan bir yerden alacaksanız ölçüleri çok iyi veriniz.

Ölçü hatası olup sonradan sorun çıkmasın dönüşü olmuyor çünkü.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 24, 2016, 23:50:08
Sayın Şevket Topal:

Yaptıracağınız yakında ise kendi çerçevelerinizden bir örnek verin.

Uzaktan bir yerden alacaksanız ölçüleri çok iyi veriniz.

Ölçü hatası olup sonradan sorun çıkmasın dönüşü olmuyor çünkü.

tamam  inşallah hocam benim merak ettiğim arkadaşlar nerede çerçeve yaptırıyorlar kaça yapılıyor
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Mehmet Güngör - Şubat 24, 2016, 23:57:58
Hocam ,
Bende internetten baktığımda Adana İmamoğlunda kovancılarda denk geldi
Çakılmamış halde 65 kuruşa yapan var,istediğiniz ölçülerde
Kargo ne tutar bilmiyorum, ,benim için de beklemede duruyor şimdilik

Burada ki kovancılarda , Çakılmamış 1 TL , Çakılmış 1,5 TL
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Adem ALTINOK - Şubat 25, 2016, 00:06:22
Hocam ,
Bende internetten baktığımda Adana İmamoğlunda kovancılarda denk geldi
Çakılmamış halde 65 kuruşa yapan var,istediğiniz ölçülerde
Kargo ne tutar bilmiyorum, ,benim için de beklemede duruyor şimdilik

Burada ki kovancılarda , Çakılmamış 1 TL , Çakılmış 1,5 TL

2014  senesinde 100 adet çakılmamış çerçeve 20 TL kargo ile geldi. Firmanın kargo şirketiyle anlaşması olduğundan böyle düşük fiyatla geliyor.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 25, 2016, 06:15:24
Firmaların çoğunun kargo şirketleriyle anlaşması var, ucuza geliyor.

Ama kargo masrafını siz öderseniz çok para ödersiniz, sakın ödemeli gönderin demeyin.

Pazarlık yaparken kargo masrafını işin içine katın, ödemeli olsa bile ucuza geliyor.

Yani kargo şirketlerinin iki türlü fiyat tarifesi var.( anlaşmalı iş yapanın parasını, ara sıra mal gönderenin sırtına yüklüyorlar )
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: kadir.bal - Şubat 25, 2016, 08:22:31
Hayırlı Sabahlar Arkadaşlar
Selam ederim.
Ankara da çakılmış vaziyette çerçeveler mobilya kalitesinde çıta ortası kanallı
25 cm'lik çerçeve 1.00 TL yaptırıyorum çakılmış olarak ölçüler TSE Kenan Gişan Beyin blogunda var ölçüler

Ayrıca çiftleştirme kutuları için Selection Çerçeve yaptırıyorum ustama Plastik fiyatı 4.00 TL 'ye satıyorlar
Ben Seleçtion çerçevelerini 25'lik kanallı çakılmış halde 2.00 TL ye yaptırıyorum. ister tabut kara kovanda ister Büyük kovanda isterseniz ana arı yetiştirmek ana arı kutularında kullanabilirsiniz.
Bilginiz olsun


Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 25, 2016, 13:58:04
Çakılmış kapıya teslim çam çerçeve 1 tl uygunmu yaptırayımmı arkadaşlar
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 25, 2016, 14:25:47
Çakılmış kapıya teslim çam çerçeve 1 tl uygunmu yaptırayımmı arkadaşlar

Uygundur, mevsim açılınca bulamazsınız.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Mümün Kula - Şubat 25, 2016, 15:07:23
Çakılmış kapıya teslim çam çerçeve 1 tl uygunmu yaptırayımmı arkadaşlar

Bizde 1.5 ile 2 tl diyor marongozlar.
Fazla da secenek yok iki kişi bu işi yapıyor.

1 tl çok iyi fırsat. Bence kaçırmayın.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: fehim - Şubat 25, 2016, 15:29:30
Çakılmış kapıya teslim çam çerçeve 1 tl uygunmu yaptırayımmı arkadaşlar
adresi verde bizde yaptıralım arkadaşım
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Şubat 25, 2016, 23:48:54
Çerçeve alırken kapıya teslim almayın ne getirecekleri ne malum ne çıkarsa bahtınıza

Ucuz diye tercih edersiniz yüzde yirmi ıskarta çıkar içinden eğrisi büğrüsü budaklısı

Gidip yerinden alın görerek alın Adana da çok ucuz diyorlar seri üretim Çinliler yapsa daha iyi yapar :)  ben kendi adıma bedava verseler kullanmam

Kızarlarsa kızsınlar doğru dürüst ürün yapsınlar  8)

10 kuruşu 50 kuruşu aramayın kaliteli ürüne para verin

Ben bir müddet üretim yapmıyorum benden talep etmeyin üretimim yok  ::)

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 28, 2016, 16:29:12
1000 adet çakılmış 750 tl gidip kendi aracımızla alacağız yaklaşık 70km mesafede anlaştık
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Mümün Kula - Şubat 28, 2016, 18:28:43
1000 adet çakılmış 750 tl gidip kendi aracımızla alacağız yaklaşık 70km mesafede anlaştık

Şevket Hocam çok güzel fiyat.

Hayırlı olsun.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Şevket Topal - Şubat 28, 2016, 18:50:11
Şevket Hocam çok güzel fiyat.

Hayırlı olsun.
teşekkür edrim arkadaşım
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 28, 2016, 22:01:16
Çıta deyince paylaşmak istedim.

Her çıta satan temiz ağaç kullanmıyor.

Hele malzeme satanlara çıtalar bedavaya mi geliyor ne eğri büğrü çıtaları 1,5 tl diyorlar.

Sayelerinde artık kendi çıtalarımi kendim yapıyorum.

Kış günü vakit çok artık kışın bunlarla uğraşıriz.

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/28/687c7d80b21f42c0acc188889e30d5e2.jpg)

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/28/31134c637932aa59dd036269cddeb6e3.jpg)

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 29, 2016, 04:26:06


Sayelerinde artık kendi çıtalarımi kendim yapıyorum.



Demek ki çıtanın çıtasını da kendimiz yapacağız.........oldu mu?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Yeşil Çay'lı - Şubat 29, 2016, 08:27:19
Demek ki çıtanın çıtasını da kendimiz yapacağız.........oldu mu?

kavramlar bir türlü oturmadı hocam...
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 09:56:49
Demek ki çıtanın çıtasını da kendimiz yapacağız.........oldu mu?

Murat hocam haklısınız ağız alışkanlığı. çerçevelerimizi yapıyoruz artık :D
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 20:09:09
Bugün başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez.

Arıligimin yolunun bir miktarı toprak yoldan oluşuyor.

Kış ayının verdiği ıslaklıkla toprak olmuş balçık.

Ne zamandan beri arıliga araba ile gider belirli uzaklıkta çizme ile yürüyerek giderdim.

Araba ile bir kaç kez çamur da olsa geçmiştim.

Fakat kış ayına gireli hiç denememistim.

Havaların güneşli gitmesine aldanarak  vurduk arabayı yola. Daha ortasına gelmeden küt diye oturdu çamura.

Baktım gitmiyor bıraktım orada.

Onunla oyalansam arılara bakamayacagim.

Arılara baktıktan sonra kriko, haydar ve kürek ile kendi çabamla çıkardım arabayı.

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/da4d41466e9100effa7d1e7c5852eb03.jpg)


(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/28c2f1698059538ca62e93d34c91c840.jpg)


(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/ba7063be0addf850c7aa0191858383d4.jpg)


(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/1c0c5e10a3c8ca744f5608a531b4341e.jpg)


Arılari kontrol edebildim çok şükür.

Varroa ilacı da koydum flumetrın içerikli.

Arılarin durumları üstten şu şekilde.

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/9fdf80f3b81311661125712a8d5948b0.jpg)

Bu şekilde olan kovanlari kontrol ettim en dış çerçevelerde bile yumurta var.

Hemen kabarmış çerçeve girdim en dışa yavru yanına.

Kuluçkayi bölmeden yaptık.

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/27b9ab9e9a418934f1b063c63f779b1a.jpg)

2 hafta önce bir kovanımin yiyeceği sıkıntılı demiştim.

Bir çıtası arkalı önlü full yavru demiştim.

Havaların biraz soğuk gitmesinden etkilenmemiş .

Herşey yolunda.

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/130ea4b2b94f1e003cb3185105dfe3e0.jpg)

Dış çerçevelerde ağzına kadar dolu balı var.

Hala aç kalırsa yerim ben onu.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 20:11:25
Bugün en büyük sorunum ise bir kovanım hala yavruya geçmedi.

2 hafta önce bir kovanımda kapalı yavru görmediğimi söylemiştim.

Bugün ki kontrollerde yine yumurta, kapalı yavru veya açık yavru görülmedi.

Arılar ana arısız kalmış gibi uğultu yapıyorlardı.

Tüm çıtalar kontrol edildi.

Ana arı bulundu kanatlarından biraz hırpalamislar.

Bulunduğu çıtayi kontrol ettim fakat yumurta orada da yoktu.

Dedim başka çıtaya mi geçemiyor aldım yumurta atmaya müsait olan,  arılar tarafından temizlenmiş çerçeveye koydum.

Böyle bir olayla ilk defa karşılaşıyorum.

Diğer kolonilerde her çıtada kapalı var.

Bu koloni bu şekilde.

Üstatlarimdan bana bir yol göstermelerini istiyorum.

Bu konuda tecrübem yok.

Arı 4 çıtada şuan, sıkıştırsam 3 olur.

Ana arının başını ezip kovanı birleştirme mi yapayım ne önerirsiniz.

Diğer kovanlarda erkek arı gözleri var kapalı olarak.

Ama onlar çiftleşmeye yetişmez gibi geliyor

Uğur DİKA
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 29, 2016, 20:26:28
Az rastlanan bir olay;
Geçen yıldan kalan bu ana arı geçen yumurtlayıp bu yıl yumurta atmaması anormal bir durum.

Yaklaşık 1 ay önce yumurtlaması gerekirdi.

1 ÇERÇEVE  çıkarmanız iyi olmuş biraz daha gözlemleyiniz.

10 gün kadar daha bekleyin, olmazsa düşündüğünüzü yaparsınız, hem de erkek arı sayısı da artar.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: mustafa kemal alkoç - Şubat 29, 2016, 20:54:20
600 metre çamurlu çimenli yolda yürüyoruz Arılığa ulaşmak için bizim günahımız ne ?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tural55 - Şubat 29, 2016, 20:57:26
Maşallah çok güzel görüntüler

çerçevelerde güzel kot pantolonda güzel ;D ;D ;D

uğur bey,ne işi var o kotun orada ;D

*****************

yumurtlamayan ana arı benim arılığımda olsa,

diğer kovanlardan az yavrulu bir çerçeveyi verirdim bakalım ne yapacaklar.

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 20:58:40
600 metre çamurlu çimenli yolda yürüyoruz Arılığa ulaşmak için bizim günahımız ne ?
Geçen haftalarda şurup dolu bidonlari taşıdım araba ile bugün şeytan gidikladi işte.

Arabaya üzüldüm epey zorladım.

Mustafa hocam benim yumurtaya başkalayan koloni hakkında fikrini alabilir miyim?

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 21:06:17
Maşallah çok güzel görüntüler

çerçevelerde güzel kot pantolonda güzel ;D ;D ;D

uğur bey,ne işi var o kotun orada ;D

*****************

yumurtlamayan ana arı benim arılığımda olsa,

diğer kovanlardan az yavrulu bir çerçeveyi verirdim bakalım ne yapacaklar.
İbrahim hocam yavaş yavaş bu alışkanlıkları bırakacağım.

Çıta ile çuval ile bölme tahtası yapmıştım. Yanına da eski kıyafetleri koymuştum.



Söz seneye koymayaçağım.

Şu ana arı canımı sıktı bayağı.

Test çerçevesi versem yüksük yaparlar gibi geliyor.

Çünkü içeride bir tane yüksük başlangıcı gördüm.

Tabi ki içi boş halde. Ama daha başlangıçtı.

Yani ana arı çıkma ihtimali yok içinden.

Meme yapsa tam toparlanamayacak.

Birleştirme yapsam, sonra iki çerçeve bölerim bir iki ay sonra.



Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Şubat 29, 2016, 21:10:44
600 metre çamurlu çimenli yolda yürüyoruz Arılığa ulaşmak için bizim günahımız ne ?

Kolayını bulsam Bakanlık desteğiyle arıcılara traktör alabiliyorlar ya, onu düşünmüyor değilim.

Uzaktaki arılığa çamurdan gidemiyorum 600 metre neymiş 20 dakikada ne kadar yol yürünür ( yaklaşık 2 km )

Geçen hafta şerbet yerine toz şeker götürdüm, onu verdim.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tural55 - Şubat 29, 2016, 21:14:26
İbrahim hocam yavaş yavaş bu alışkanlıkları bırakacağım.

Çıta ile çuval ile bölme tahtası yapmıştım. Yanına da eski kıyafetleri koymuştum.



Söz seneye koymayaçağım.

Şu ana arı canımı sıktı bayağı.

Test çerçevesi versem yüksük yaparlar gibi geliyor.

Çünkü içeride bir tane yüksük başlangıcı gördüm.

Tabi ki içi boş halde. Ama daha başlangıçtı.

Yani ana arı çıkma ihtimali yok içinden.

Meme yapsa tam toparlanamayacak.

Birleştirme yapsam, sonra iki çerçeve bölerim bir iki ay sonra.



Uğur DİKA

Zaten benim söylemek istediğim test çerçevesiydi

ancak diyelimki meme astı mevcut arıların kaliteli bir ana arı yetiştirmesi zaten zor

hepsi yaşlı,son günlerini yaşıyorlar.

sana tecrübe olur diye yavrulu çerçeve ver dedim ben.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 21:29:47
Zaten benim söylemek istediğim test çerçevesiydi

ancak diyelimki meme astı mevcut arıların kaliteli bir ana arı yetiştirmesi zaten zor

hepsi yaşlı,son günlerini yaşıyorlar.

sana tecrübe olur diye yavrulu çerçeve ver dedim ben.
İbrahim hocam birleştirme yapsam nasıl olur.

Dediğin gibi kaliteli ana yapmaları zor.

Arılar ana arısız kalmış gibi uğulduyorlar.

Çerçeveleri dağıtarak mi yapayım birleştirmeyi yoksa yanında ki kovanın anasıni kafese alıp koku ile mi yapayım?

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tural55 - Şubat 29, 2016, 21:52:27
Yanındaki kaç çerçeve?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 21:55:52
Yanındaki kaç çerçeve?
İbrahim hocam 4 çıta yanındaki.

Tüm çıtalarda yavru var

(http://images.tapatalk-cdn.com/16/02/29/0ebde5016e925b830473319c632813bd.jpg)

Meşhur kot pantolon seven kolonim

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: tural55 - Şubat 29, 2016, 21:58:44
Başka zayıf kovan yoksa,bunula birleştir

ana arıyı kafese al

en az 5 gün çıkamasın

yaşlı arıların ne yapacağı belli olmaz.

*********************

ancak murat hocam 10 bekle demiş vardır bir bildiği :)



Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 22:21:39
Başka zayıf kovan yoksa,bunula birleştir

ana arıyı kafese al

en az 5 gün çıkamasın

yaşlı arıların ne yapacağı belli olmaz.

*********************

ancak murat hocam 10 bekle demiş vardır bir bildiği :)
Murat hocam da sizin gibi biraz bekleyip test çerçeve vermemi söyledi.

Ben öyle anladım.

Ama bu ananın yumurtaya başlayacağı yok.

Boş boş duracaklarına 10 gün boyunca yan tarafta çalışmaya başlasınlar.

Sigorta da yaptırırım ben onlara.

Ana arıyi kafese alacağım söylediğiniz gibi.



Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Zafer AKÇAY - Şubat 29, 2016, 23:05:48
Uğur bey arılığınız yok mu ?
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 23:34:34
Uğur bey arılığınız yok mu ?
Zafer bey bilerek olmadı.

En son paylaşimi buraya yapmışım.

Telefondan girdiğim içinde benim çıta resmini görünce yanlışlıkla burada paylaştım.

Hatamı düzelttim ama buradaki yorumları silemedim.

Üstatlarda buraya yazı yazınca böyle oldu.

Kusura bakmazsıniz değil mi?

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Uğur Dika - Şubat 29, 2016, 23:35:20
Eğer silebiliyorsaniz bu paylaşımları silebilirsiniz.

Uğur DİKA

Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: cemilhoca - Mart 18, 2016, 21:54:08
''Çerçeve ölçülerini yazmadım.

Kim hangi ölçüde isterse o ölçüde yapılır diye özellikle belirttim.

Ben şahsen TSE ölçülerini kullanmıyorum.Kendi ölçülerimden memnunum ayrıca TSe ölçüsüne dönmem.

Halil abi atıver sendeki numunenin detaylı fotolarını.

Kalite ve fiyattan ödün vermem  ;)

50 kuruşa yapanın telefonunu isteyenede veririm...''

Arkadaşlar bence çerçevenin  kalitesi ve standart olması fiyatından önce gelir. neden standart çünkü kovan ve çerçeveleri standart olursa bu işi yapan arkadaşlar kışın ve boş zamanlarını kovan ve çerçeve yaparak geçirir ve ucuza bu malzemeleri verebilirler.biz de baharın sıraya girmeden bakkaldan şeker alır gibi istediğimiz kadar çerçeve ve kovan alabiliriz . bir de elimiz de örnek çerçeve taşımak zorun da kalmayız . çerçevenin kaliteli olması çok önemli çünkü bizim temel malzemelerimizdendir .
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Hayati Çağdaş - Ocak 05, 2021, 21:24:15
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar öncelikle 2021 yılının tüm arıcılık camiamıza bol ve bereketli bir sezon getirmesi dileğimle herkese bol bereketli sezonlar. Arkadaşlar bana 1000 adet çakılmamış çerçeve lazım kargo dahil fiyat verebilecek arkadaşlar rica etsem özelden yazabilirler mi. Sayın murat hocam sizin bildiğiniz yer vardır bu konuya bir el atarsanız sevinirim  :D Saygılar sunarım.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Ocak 06, 2021, 20:34:36
Sayın Hayati Çağdaş:

Çoktandır görüşemiyorduk önce hoş geldin.

Yorum bir şekilde adıma yapılmış gibi olmuş, cevap vermek gerekirse, Bende sizler gibi İnternetten izliyorum, bazen ilan verenler çıkıyor.

Şu sağlamdır, şu garantidir diyemiyorum.

Bundan sonra takipteyim, belki bildiğim birisi çıkar da ona yönlendiririm.

Çerçeve sipariş verirken veya alırken önce bütün parçalarının ölçüsünü veriniz ki sonuçta eskilerle uyumsuzluk olmasın.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Hayati Çağdaş - Ocak 06, 2021, 20:39:40
Sayın Hocam Öncelikle hoşbuldum. İnternette o kadar farklı fiyatlar varki hangisi iyi hangisi kötü anlamak pek mümkün değil.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Ocak 06, 2021, 20:57:52
Sayın Hocam Öncelikle hoşbuldum. İnternette o kadar farklı fiyatlar varki hangisi iyi hangisi kötü anlamak pek mümkün değil.

Her konuda ayrıntılı konuşup bir kenara kayıt tutup yapan kişiye sözle de olsa onaylatmak gerekir.

Çünkü hepimiz biliyoruz bir çok marangoz kendi kafasına göre iş yapıyor.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Murat AKIN - Ocak 09, 2021, 16:54:35
Sayın Hayati Çağdaş:

Bugün bir çerçeve satışı gördüm.

ARICI 52 Teknik Arıcılık Bilgi Yardımlaşma Grubu face sayfasında.
Başlık: Ynt: KOVAN ÇERÇEVESİ
Gönderen: Hayati Çağdaş - Ocak 10, 2021, 11:59:49
Çok teşekkür ederim hocam ilginiz için sağolun.