Gönderen Konu: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?  (Okunma sayısı 1872 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı süleymann

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1103
  • Yer: Ankara-Yakacık-Yenimahalle
    Yaş: 39
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 6 kovan
  • Rakım: 1100
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #15 : Eylül 08, 2017, 22:17:03 »
Bildiğim kadarıyla Kümes, kömürlük, basit bağ evi gibi yapılara ruhsat aranmıyor bu yönüyle de araştırma yaparsanız iyi olur.
Öyledir murat abi ama belediye uyanık çevre düzenini bozuyorsun diye ceza keserim diyor

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Mustafa Şahin

  • Pupa
  • ***
  • İleti: 205
  • Yer: İzmir
    Yaş: 38
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #16 : Eylül 11, 2017, 12:10:15 »
Yap yap abi bigün Özer abi, Mustan abi, Ben gelir bi çay içeriz yeni evinde ;)
İçeriz tabi veya çay candır gerisi heyecandır
Süleyman kafanı karıştırmak istemem ama
Mesut komutanımım dediğine katılıyorum
Zemin betonu yerden yüksek olmalı 50 60 cm harika olur zaten konteynerde koysan zemini yüksek tutmalısın bu olmazsa olmazlardan
Hele şu zemini bir hallet o zaman daha iyi belli olur her şey

MUSTAN


Çevrimdışı Şevket Topal

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 2453
  • Yer: Bursa Mustafakemalpaşa
    Yaş: 55
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 20 yıl üstü
  • Kovan Sayısı: 100 ama arı bu ölürde çoğalırda
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #17 : Eylül 11, 2017, 19:41:00 »
Yap kardeşim engüzelini yapki huzur bulasın
Cefa çekmeden sabır etmeden sahip olduğumuz hiçbirşeyin kıymeti olmaz unutma kolay sahip olunan çabuk kaybedilir.

Çevrimdışı süleymann

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1103
  • Yer: Ankara-Yakacık-Yenimahalle
    Yaş: 39
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 6 kovan
  • Rakım: 1100
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #18 : Eylül 11, 2017, 22:04:43 »
Bildiğim kadarıyla Kümes, kömürlük, basit bağ evi gibi yapılara ruhsat aranmıyor bu yönüyle de araştırma yaparsanız iyi olur.
Eskiden 2500 tl aliyorlarmis şimdi boyle bisey yokmus mimara proje çizdirip toplam 12 dönumdeki tüm hissedarlardan izin alip sonrada makul bir uCret belediyeye yatır diyorlar
Şeytan yap evi 2 saldırgan koloni bırak geleni soksun diyor ya neyse
Murat abi mantıklı birsey olsa vercem belediyeye parayi ama illegal islere bulastiracaklar
Olmadı bir sene kümes bir sene Tandır sonra ev

Çevrimdışı Huseyin Selen

  • Larva
  • **
  • İleti: 91
  • Yer: eskisehir merkez
    Yaş: 42
  • Arıcılık Şekli: Meraklı
  • Kovan Sayısı: 2
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #19 : Eylül 12, 2017, 09:19:16 »
Arsa imar falan yoksa şikayet edecek( tanıdık es dost komşu koylu ) yoksa yavaştan başlayın ben 5 senedir bi oda depo derken Çobanlar dalga geçiyo bu sene napcan diye yanlız parça parça yaparken masraf daha fazla oluyo

Çevrimdışı süleymann

  • Ana Arı
  • *****
  • İleti: 1103
  • Yer: Ankara-Yakacık-Yenimahalle
    Yaş: 39
  • Arıcılık Şekli: Amatör
  • Arıcılık Tecrübesi: 1-5 yıl
  • Kovan Sayısı: 6 kovan
  • Rakım: 1100
Ynt: KONTEYNER Mİ BİRİKET TEN YIĞMA EV Mİ?
« Yanıtla #20 : Eylül 12, 2017, 09:37:09 »
Arsa imar falan yoksa şikayet edecek( tanıdık es dost komşu koylu ) yoksa yavaştan başlayın ben 5 senedir bi oda depo derken Çobanlar dalga geçiyo bu sene napcan diye yanlız parça parça yaparken masraf daha fazla oluyo

imarsız tarla
toplam parsel 12140 m2 benim hissem ve tapum 514 m2

ben kaç kişinin hissedar olduğunu nerden biliyim ?
hadi adamları buldun biri dediki ben buraya ev yapacaktım
ayıkla pirincin taşını
neyse en iyisi parça parça yapmak