Foruma "Şikayetim Var" bölümü.

Değerli ustalarım forumumuza “Şikayetim Var” bölümü konulsa iyi olmaz mı? Bilindiği üzere birçok sahtekar biz arıcıları kandırmaya aldatmaya yelteniyor. Çoğumuz internet üzerinden alışveriş yapmaktayız, gelen ürünlerde eksik gönderim, gerekli vasıfları taşımayan ürünler gönderiyorlar. Bizde o forum altında yazsak şu firmadan şikayetçiyim, şunu böyle yaptı vs. gibi. Hem diğer arkadaşlar için önlem olur, hemde ilgili firmanın konuyu aydınlatması sağlanır.

Saygılar sunarım.

https://www.aricilik.gen.tr/index.php?action=collapse;c=9;sa=expand;cde0a3b4d=5ff5dad9d20cc9aecbe752629d6118d0#c9

Bir Hata Meydana Geldi!
Oturum doğrulaması başarısız oldu. Lütfen oturumunuzu kapatıp tekrar giriş yapmayı deneyin.

İleti sayınız ile alakalı bir durumdur bu bölümü görememeniz.

Bahsettiğiniz şekilde forumda bir bölüm var.

Anladım hocam; göremediğim için önermiştim tesekkür ederim.

Boş petekler dolacak…

bende göremiyorum

Bekir abi sen boş peteksin o zaman :stuck_out_tongue:
bende görmüyorum. :slight_smile:
belkide sadece moderatörler görüyodur :slight_smile:

Hocam peki ilgili firmalar şikayet konusunu nasıl görecek? Görüntüleme serbest olsada mesaj yazma sınırlı olsa daha iyi olmaz mı?

Arkadaşlar bu şikayet işleri zaten sıkıntılı.

Tescilli üçkağıtçılar bile firmamızın itibarını yok ediyorlar diye hukuki yollara başvurunca pirinci ayıklamak zor oluyor.

referanslar diye konu açıp düzgün çalışan firmaları yazsak

abi bu da reklama girer dersin şimdi

Şikayet edilen firmalar, cevap haklarını kullanmaları için foruma davet edilmeliler.

Şikayetlerle ilgili bölümü, sikayetvar.com sitesini inceledikten sonra, erişime engelledik.

Şikayetlerle ilgili yayın yapılması ve baş ağrımaması için şunların yapılması gerekiyor:

  1. Gelen şikayetlerin, hukuki açıdan incelenerek, marka-şirket haklarını ihlal etmeyecek şekilde redakte edilmesi gerekiyor.

  2. Şikayetçinin bütün kimliğinin açık ve gerçek kişi olması gerekiyor. Gerektiğinde, telefon vs ile ulaşılabilmesi gerekiyor.

  3. Şikayet konusunun site yetkilileri tarafından, yayınlanması itibariyle ilgili firmaya bildirilmesi gerekiyor.

  4. Olası ihtilaflarda site için hukuki destek gerekiyor.

Bütün bu süreçleri yönetmek için zaman, emek ayırabilecek arkadaşlarımız varsa, buyursunlar :slight_smile:

Hemen böyle bir köşe açabiliriz.

Üçüncü kişlere söz hakkı doğmasından dolayı hukuksal sorunlar yaşayabiliriz.
Hatta ve hatta tazminat davaları ile karşı karşıya kalabiliriz.

Müşteri memnuniyetine özen göstermeyen yapıdaki firmaya cevap hakkı verildiğinde tabiki o herzaman haklıdır…

şikayet etmek istediğim firma feysten tivitırdan basarım şikayeti burdan olmaz lütfen forumu bu işlere karıştırmıyalım huzurumuz kacmasın

Böyle bir polemiğe giren zararlı çıkar.
yazıyı yazanla beraber siteyi sıkıntıya sokar.
Kişileri koruyucu yasalar firmaları koruyan ticari yasalar hepsini çok iyi bilmek lazım bilsenizde
bir çok riski almak lazım risk almaklada sorun çözülmez net bir biçimde başımız derde girer.

Bekir abi haklı.

Bir ara bayağı tantana çıkmıştı.

Yasal yollarla halledilmeli.

Forum üyelerini uyarma amacı varsa sadece güvendiğimiz firmaları önerelim.

Saygıdeğer arkadaşlar;

Konu başlıklarıyla altındaki yazı ve yorumların çoğu yine hiç bağdaşmamaya başladı,

İki üç gün öncesiydi, saydım tam kırk yorum var fakat arı ve arıcıılkla alakalı tek bir kelime yok, başlıkların altında o başlıkla alakalı olmayan yorumlar…

okuyucuyu soğutuyor… okundu butonu…

Arkadaşlar kendi arılıklarına yazarken daha özverili ve dikkatli yazarlarsa bizim de okuma zevkimizi tatmin etmiş olurlar.

Teşekkürler…

Sayin ali bey sizinde bir probleminiz olmustu nasil halletmistiniz ?