Allah hepimize sağlıklı ve mutlu yaşam nasip etsin.2060 a kadar yazmamın sebebi belki tabloyu çıktı alarak dosyalacak olanlar vardır diye düşündüm.yılı kısa tutarsam kısa zaman tekrar yenilenmesi gerekecekti. ![]()
Allah hepimize sağlıklı ve mutlu yaşam nasip etsin.2060 a kadar yazmamın sebebi belki tabloyu çıktı alarak dosyalacak olanlar vardır diye düşündüm.yılı kısa tutarsam kısa zaman tekrar yenilenmesi gerekecekti. ![]()