2013 de analarımın yarını kırmızıya, yarısını sarıya boyamıştım. en kırmızı kadar belirgin olan bir renk ama ben ayırt etmekte zorlandım. kalem veya boya kalitesiz de olabilir bilmiyorum.
2013 de analarımın yarını kırmızıya, yarısını sarıya boyamıştım. en kırmızı kadar belirgin olan bir renk ama ben ayırt etmekte zorlandım. kalem veya boya kalitesiz de olabilir bilmiyorum.