Sayısı: Şimdilik 10 Adet
Cinsi: Karniyol Melezi
Durum: Çiftleşmiş
Özelden iletişime geçerseniz sevinirim. Ayrıca daha önce firmadan alan bir arkadaşımız varsa, aldığı yerin web adresi yada telefonunu özelden yazabilirsen çok memnun olurum.
Saygılar…
Sayısı: Şimdilik 10 Adet
Cinsi: Karniyol Melezi
Durum: Çiftleşmiş
Özelden iletişime geçerseniz sevinirim. Ayrıca daha önce firmadan alan bir arkadaşımız varsa, aldığı yerin web adresi yada telefonunu özelden yazabilirsen çok memnun olurum.
Saygılar…
Sayısı: 5 Adet
Cinsi: Kafkas Melezi
Durum: Çiftleşmiş
Özelden iletişime geçerseniz sevinirim. Ayrıca daha önce firmadan alan bir arkadaşımız varsa, aldığı yerin web adresi yada telefonunu özelden yazabilirsen çok memnun olurum.
Saygılar…
Sayın axltim. Size hitap edebilmemiz için foruma isminizle girseniz vede rumuzunuzda axltim TÜRKÇE ’ deki 29 Harfleri kullanmaya özen gösterirseniz çok ama çok iyi olacaktır.
İsmim Alpay ve profilimde yazıyor. Sol tarafa bakarsanız görebilirsiniz. Türkçe takıntınızı anlayabiliyorum. Bende slm mrb gibi şeyleri sevmem ancak belirtmiş olduğunuz rumuzdur. Rumuzumdaki kullandığım harflerin ise türkçeyle bir alakası olma zorunluluğu olduğunu sizden öğrendim. Saygılar…
Bu başlık altında bunun yeri değil ancak şunuda belirtmeliyim, Rumuzu değiştirmeye çalıştım ancak izin vermedi. Eğer yöneticilerden birisi Rumuzumu Alpay Yıldız olarak değiştirir ise çok memnun olurum. 2008 de üye olmuştum, o anda bu geldi aklıma.
Sayın axltim,keşke bu iletiyi yukardaki iletiden daha önce yazsaydınız.
sayın alpay halil bilen şu yorgunluğu bir atsın deyiştirir rumuzunuzu
Cok memnun olurum bekir abi.
İbrahim abi ben kimse ile polemige girmek istemiyorum. Değiştirmeye ugrastim ama yapamadım. Yapan birisi olursada cok sevinirim.
Sevgili kardeşim burdaki hiç kimse polemiğe girmek istemiyor. Ancak sen durumu polemikleştiriyorsun durduk yere tartışma yapmanın anlamı yok. Uyarı yapılması gerekiyordu yapıldı bunda gocunacak bir durum göremiyorum. Sayın büyüklerimiz gerekli düzeltme işlemini yapacaklardır.
Verin şu yorganı…
Heh şöyle.
Yorgan gitti kavga bitti…
iyi uykular halil abi ![]()
Eline sağlık Halil abi çok güzel oldu. Rumuz hiç değiştirilemiyor sanıyordum o yüzden talepte bile bulunmadım. Her Şerde bir hayır vardır derlerya. Demekki bu tatsız durumda böyle iyi bir sonuç çıkaracakmış.
Hiçbir büyüğüme saygısızlık etmek istemem. Bir hatam olduysa özür dilerim.
Alpay bey,bu ileti süper oldu,şimdi tekrar hoşgeldin foruma,
Allah yolunu açık etsin. ![]()
Teşekkür ederim İbrahim abi, Hepimizin…
Birkaç seneye benden de alabilrsiniz inşallah
Karniyol melezi