ANA ARI BOYAMA

Değerli arıcı abilerim.Ben Bilecik Söğüt’te arıcılık yapıyorum. Bir sorum olacak sizlere.Ben bugün ana arıyı boyarken gözüne ve antenine de boya değdi.Ne tür bir zararı olur bunun? Ana arının işi bitmiş mi demektir böyle bir durumda? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler…