Arılarımın bulunduğu bölge de bal akımı güzel arılarımda ikinci ballık atılmış durumda ve birinci ballıkda 10 çerçeve de bal yoğunluğu
mevcut bazılarını sırlamaya başladılar . ( Buraya kadar güzel )
Haziran 5 gibi kestane başlayacak ve benim bu balları süzmem gerekiyor - geçen yıl süzdüğümde ballar ( sırlamadığı - olgunlaşmadığı için )
çok curu yoğunlaşmamış olarak süzdüm buda iyi olmadı .
NASIL YAPMALIYIM - DÜŞÜNCEM
Petekler de sırlama başlamamış olanlarını süzeyim- sırlama başlayanları kovanlara yayayım ( bunlara sırlama kovanı desek ) süzülmüş petekleride bir
kovana toplasam -
Süzdüğüm balları sırlama kovanına geri versim burada balları olgunlaştırıp sırlama yaparmı ......???????.
Süzdüğüm petekleri verdiğim koloniye şeker selemesi yapayım zamanım kısıtlı KESTANEYE