Mersinde oturuyorum 3 kovan arıya ihtiyacım var kim satıyorsa bana mesaj atabilirmi
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mersinde oturuyorum 3 kovan arıya ihtiyacım var kim satıyorsa bana mesaj atabilirmi
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Taa 2011 de Ahmed Geze isminde bir arkadaş yazmış:
Kayseri ve Mersin de satışlarımız vardır.Arıların cinsi vs. detayları öğrenmek için;
Gsm:0535 666 43 57
Ara bakalım belki hala satıyordur.
Sağol iş çıkışı ararım
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mart 20 diyor
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok iyi Mart Sonu Nisan başı gibi alın.
Alırken Murat hocamın dediği gibi yavrulu çerçeve sayısına dikkat edin.
2 yıldır arım yok sabrede bilirsem öyle yapcam inşallah
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gel bursaya verelim 3 arı ![]()
Ben geleyimmi Şevket abi ![]()
Buyur gel kardeşim senimi kırarım hiç arılık sizin
Sağol abi allah razı olsun[emoji3]
SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şevket Topal Abi ben bursadayım hatta mkpaşa dayım benim arılar telef oldu 1 -2 arı takviye yapmam lazım satılık mevcut mu ?
Eyvallah abi bilmukabil.
Abi eyvallah inşallah en yakın zamanda görüşürüz.Özelden yazdım abi .Özelden cebi verirsen ararım istersen.
tarsustayım
buralardan yarımcı olabiliriz. 5367760822
05055064502 demir hisar köyü arayın yardımcı olayım.