suni tohumlama cihazına ihtiyacım var. :![]()
2.el yada sıfırda olabilir :o
ayrıca CO2 ve diğer ekipmanlarda da yardımcı olabilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkürler ![]()
uygun fiyatlı hatta ücretsiz olursa tadından yenmez. ;D ;D ;D
0534 359 90 72 (ANKARA)
Ankara (Bala) da Özer isminde bir arkadaş var abi.
Onda hem cihaz hem de CO2 gaz var.
Belki yardımcı olur sana
:o
Onunki eski bana yeni lazim
Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Süleymen bey yenisi Kasım beyture de var…
Hem de tamı tamına 5250 oldu en son.
Kıştan 4750 den başladı buraya kadar geldi…
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abi vardıda biz niye kullandığını hiç gormedik…
Yoksa kullanamiyormu?
Bana gönderseydi de ben onun tozunu alır yağlar bakımını yapardım…
Belki birazcıkta suni tohumlama yapmaya çalışırdım [emoji3][emoji3][emoji3]
Özer beyin yinede aklinda olsun…
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abi onda varda ne yapıyor ne ediyor bilmiyorum.
Kem gözlerden saklıyor heralde
:o :o
Özer bey bayadır uğramadı foruma. bende merak ediyordum
Herkes facede artık abi buraya bakan yok.
burası bizim ilkokulumuz ;D ;D
Hemen hemen her gün buraya göz atıyorum şahsen.
Ama her zaman yazma durumu olmuyor.
Hafta içi mesai, hafta sonu arılık ![]()
Burası ilk göz ağrımız ama hep göz ağrımız.
Okul olduğu kadar arıcılık için en geniş kütüphanedir.