varroa ya karşı maydonoz ve ısırgan otu

İnsan sağlığını riske atan kişilere güvenenler o kadar çok ki.

Videoyu izleyen kimya uzmanı var mı ? Oran sağlıklı mı kullanılabilir mi ?

bu videoyu hakında yorum yapabilmek için kimyager olmaya gerek yok,bu uygulama küçük bir doz yanlışlığı zehirlenme hatta ölüme bile sebebiyet verir,bu işlemler bir arıcının işi değildir,herkes kendi işini yapsın…biz arıcıyız ilaç imalatçısı değiliz, bazı arıcalar ellerinden gelse herşeyi kendileri yapacak sırf uyguna çıkarabilmek için… her işi ehline vermek lazım… bu arada ben şahsi olarak her sezon sadece formik asit kullanıyorum ve memnunum…

doğal olarak , kekik , maydanoz veya ısırgan otu :slight_smile: herneyse , ama kimyasal da ruhsatsız ilaca kesinlikle tevvesül etmem ,
Benim üzüldüğüm nokta , bu maliyetleri koyunca arıcılar ürününe bir fiyat biçiyor , başka bir arıcı ,bir şişe falanca ilacı ile 100 koloni ilaçlıyor oda bir fiyat biçiyor , son tahlilde , kullanıcı vatandaş işte bunu sorgulamıyor .
Tüketicilerin de bilinçlenmesi lazım