ARI LAZIM

Traktör tepesinden zor indin de gelebildin.

Gelmeseydin ben gelecektim.
Nasıl olsa hızlı tren var.

Murat hocam

Adem beyin arılığına kar yağmış kara kara düşünüyor,şeker çok para diyor :slight_smile:

buyrun hocam karla karşılarız sizi
başımızın üstünde yeriniz var

ah ibrahim hocam hiç sormayın, üç gün daha soğuk, şeker olmuş 144 lira
her şuruplamada bir çuval… bittim ben, satılık arı var

Arı banada vereceksen bende körükçülük yaparım adem abi.

Foruma Hoş Geldiniz.

Hayırlısı olsun, sizin de doğru adres yanıbaşınızda duruyor.

Uygun zamanınızda Murat Akın hocamın bir elini öpmeye gidiniz…

gel rüşdü sanada veririm
sonuçta satılacak arı mevcut :slight_smile:

Selâmün aleyküm adem abi bende yeni başlayacağım 2 kovanim var ari konusunda banada yardimci olurmusunuz.yer selcuklu 500evler

tabiki yardımcı olurum veli kardeşim
yarın ara görüşelim

yasin çolak, aman abi yandım abi demişti ama ortalarda yok
buldu sanırım arıyı :slight_smile:

Adana’dan arı soran yokmu yaaavv

Ruşetler şişti sürekli destek almaktan bıktım

Her sen her sene kovan mı alınır :o

Ahmet Bey; kaçtan veriyorsunuz kovanlarını

kovansız veriyorum Müslüm bey

Çerçeve başı 30 lira diyorum.

Ya şu ilk mesajı arı almak olanlara cevap vermeyeyim diyorum, duramıyorum. Bir daha 50 msj olmayana arı yok…

İş ciddiye binince buhar oluyorlar ;D

Caner hocam, biz 50 mesajı geçmişiz :wink: Bir iki kovan arı lazım. Size mi müracat edelim yoksa Adem abiye mi?

kap gel kovanlarını istediğiin arıyı aktar ismail kardeşim,

dağa koyacak ruşet kalmamış olmasın :slight_smile:

aynı sistem devammı ahmet kardeşim, verim nasıl ?

Adem abi dediğin oldu. Dağa kovan koyma işi iptal.

Kovan kalmadı. Ruşetrler iş görmez oldu. Altlarını söküp kat artıyorum.

Mobil cihazla bağlandı

Eyvallah Adem abi, Allah razı olsun.

Kovan değil de 4 tane ana arı olsa öyle makbule geçecek ki hiç sorma? ;D ;D ;D ;D ;D