Hocam teşekkür ederim.
Bir aydır kafama takılmıştı , şimdi sorma ihtiyacını duydum.
Arkadaşlarımızın bu tür kafalarına takılan olaylar varsa, ya özelden ya da genelden sormaktan çekinmesinler.
Forum üzerindeki bütün olayları sürekli olarak takip edemiyoruz. Gözden kaçırdıklarımız oluyor.
Forum olarak herşeyimiz ortada asla gizli bir gündemimiz olmaz.
Kullandığım pipo körük Fransız malı ama Almanya’dan geldi. Bu konuda Forumun çok değerli bir üyesi yakında çalışma yapacak ![]()
TBH için güzel bir referans olabilir.
http://honeyonmymind.blogspot.com/2010/12/from-our-hive-to-yours-merry-christmas.html
Hani yapmak isteyenler vardı ya. ![]()
Bu ilkbaharda iki adet yapabilirmiyim?
Sayın ballı baba;
Kasnağın kalınlığı 6 cm varmı? Maşallah!
Kasnak eni 38 mm, ama petek daha kalın…
http://www.biobees.com/images/build_top_bar_hive/index.php?start=1
Tepeden dayaklı kovan ( TBH ) yapım kademeleri.