(Herkesin korkulu rüyası olan varroa)
Arkadaşlar varroanin hiçbir suçu yok
Tüm suç arıcıların. adam bir yıl varroa görmüyor diye 5 yıl ilaçlama yapmıyor.vicdanınıza sorun kim bu zamana kadar düzenli ilaçlama yapıp da varoa görmüş ki. Ben 7 yıldır arıcılık yapıyorum ve Duman dışında hiçbir şey kullanmıyorum varroa için. Düzenli olarak ilkbahar sonbahar yaptığım için herhangi bir sıkıntı göremedim hiçbir zaman. Önemli olan ilaç değil önemli olan düzenli olmak. Sahtekar insanlardan ilaç almadığınız sürece herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız. Bunu da söyleyeyim zaten her alıcı bilir. Arı hastalıklarının en büyük nedeni varoa dir.
Selamlar saygılar