348,50 TL 6 aylık vergisi.
Ben 2010 model Doblo Premio almıştım, klasik modelden… Full herşeyi var…
Şimdi 36.000 km. oldu bile 2 yıl dolmadan…
Şimdi yine alsam, aynısını alırım…
Neden maxi düşün müyorsunuz ?
348,50 TL 6 aylık vergisi.
Ben 2010 model Doblo Premio almıştım, klasik modelden… Full herşeyi var…
Şimdi 36.000 km. oldu bile 2 yıl dolmadan…
Şimdi yine alsam, aynısını alırım…
Neden maxi düşün müyorsunuz ?
Vergisine göre araba alınmaz…
Yakıtına bak sen…
Klima ile şehirlerarası 100 km. de 6 litre…
kaç motor
1300…
Maxi olmaz…
Hanım, buna alıştı… ![]()
1300…
Maxi olmaz…
Hanım, buna alıştı…
nasıl 1.3 maxi olmaz yoksa ben mi yanlış anladım:)
Yakıt olarak çok uygun.
1300 motor olmasına bakmayın siz,multijet motor var.
91 model tüplü brodway den az yakıyor. Çok da iyi gidiyor yolda.
Sayın Özhan, kullandığım şahin arabamın üstüne port bagaj taktım. Geçen yıl muğlaya giderken muğladaki arkadaşım port bagajı gelirken sök, ceza yazıyorlar dedi. Araca romörk takar takamaz seçeneği gibi port bagaj takabilir diye ruhsata kayıtlı olması gerekiyormuş. Neden dedim? Arkadaşım da yahu neden olacak buraya gelen aracıçların çoğunun hiçbir teknik kusuru yok. Değil sigortası hepsinde kasko bile var. Tatil için bagaj yetmeyince portbagajdan ceza kesiyorlar demişti.İşin diğer yönü bendeki port bagaj 60 kg için. Yani port bagajı seçer ve takarken taşıyacağınız yükün ağırlık ve hacmine göre seçin.
Selamlar
bu yaz afyona giderken arabanın içi dışı doluydu üstte 12 ad kat bağlıydı içleride doluydu trafik polisi genel kontrol esnasında aydın çıkışında durdurdu sordum herhangi bir sakıncası varmı diye , güzelce bağlamışsın problem yok dedi başımdan gecen bir olay bu şimdi içim rahat heryere gidiyorum hatta arabanın üstünde 2 adet 35cm çapında 120 cm boyunda su deposu bağlı arılara su taşıyorum kimsenin birşey dediği yok römork için dediğiniz doğru ruhsata işletmek gerekli max. taşıma kapasitesi 750 kg da sınırlı.
Doblo almalıydınız…
oda ticari değilmi? her yıl vize, hız limiti hepsi bir yana k2 belgesi src sorulduğunu duydum.
benim aracın yakıtı 220-230 kuruş vergisi 40tl 6 aylık trafik sigortası 150 tl çoğu polis durdurmuyor bile. hanım kullanırmı derseniz kullanamaz tabikide klasları sarsılır binmezler renoya
benimde işime geliyor bu şekilde kafam rahat.
Doblolarda k2 belgesi istenmiyor bildiğim kadarıyla
Doblolarda k2 belgesi istenmiyor bildiğim kadarıyla
ticari araçların tümünden isteniyor, k belgesinin açılımı yük taşıma yeterlilik belgesi nerdenmi biliyorum çünkü bana bu şekilde soruyorlar ![]()
Doblolarda k2 belgesi istenmiyor…
Çünkü aynı araca otomobil ruhsatıda verilebiliyor.
Yoksa taksiciler doblo kullanmazlardı.
Çifte standart oluşmasın diye heralde.
1300…
Maxi olmaz…
Hanım, buna alıştı…
Maxi olsa tek kat 2 sira normal kovan sığabilir ![]()
ah be arkadaşlar şu doblö birde 1. viteste kasmasa kendini tadından yenmezde, her güzelin bir kusuru var işte.
Doblolarda k2 belgesi istenmiyor…
Çünkü aynı araca otomobil ruhsatıda verilebiliyor.
Yoksa taksiciler doblo kullanmazlardı.
Çifte standart oluşmasın diye heralde.
alıntıdır link http://www.cesmeesnaf.org/content/view/120/55/
Yeni yönetmeliğe göre K2 belgesi alma mecburiyeti olanlar, 31 Temmuz 2009 tarihine kadar belgelerini alırken, ödemeleri gereken ücret üzerinden yüzde 94 oranındaki indirimden de faydalanacak. 31 Temmuz 2009 tarihinden sonra K2 belgesi almayan firmaların ödemeleri gereken tutar 5 bin 778 YTL olacak. Ayrıca; Ruhsatında kamyonet ibaresi bulunan Doblo, Kangoo, Partner gibi araçlar gerçek kişi adına hususi olarak kayıt yaptırılır ve araçta ticari maksatla veya kendi iştigal konusu ile ilgili taşıma yapılmayıp sadece binek olarak kullanılırsa bu kamyonetlere K belgesi alma zorunluluğu kaldırılmıştır.
şu paragrafı iyice cözümlemek lazım
ticari maksatla veya kendi iştigal konusu ile ilgili taşıma yapılmayıp sadece binek olarak kullanılırsa bu kamyonetlere K belgesi alma zorunluluğu kaldırılmıştır
hiç bir ticari eşya taşıyamazmışız. taşırsak cezası 2044 tl miş.
ah be arkadaşlar şu doblö birde 1. viteste kasmasa kendini tadından yenmezde, her güzelin bir kusuru var işte.
Kasıyor mu ? dizel multi jet ?
ah be arkadaşlar şu doblö birde 1. viteste kasmasa kendini tadından yenmezde, her güzelin bir kusuru var işte.
Ayağınızın altında 5500 cc motorlu ferrari yok,1248 cc motorlu dev gibi bir araç var o kadarda kassın öyle değilmi.
2006 model Doblo dynamik 1,3 multijet kullanıyorum.
Değiştireceksem gene Doblo ile değişirim…
Bir arıcıya körük,maskeden sonra gerekli ekipman diyebilirim
YAMAN post:52:ah be arkadaşlar şu doblö birde 1. viteste kasmasa kendini tadından yenmezde, her güzelin bir kusuru var işte.
Ayağınızın altında 5500 cc motorlu ferrari yok,1248 cc motorlu dev gibi bir araç var o kadarda kassın öyle değilmi.
2006 model Doblo dynamik 1,3 multijet kullanıyorum.
Değiştireceksem gene Doblo ile değişirim…
Bir arıcıya körük,maskeden sonra gerekli ekipman diyebilirim
Siz daha evvel nasıl bir arac kullanıyordunuz ki 1.viteste bu arac kasıyor ?
2006 1.3 premio bizim arac… 1.viteste kasma yok? Zaten bir kac saniye icinde devirsaati 3500 e vuruyor. Gideceğin en cok 10 metre. sonra vites 2…
Bizim daha evvel broadway vardi. Sonra bu aracı alınca bize ucak gibi geldi.
Yakıt tuketimi cok iyi. Klima acık sehir ici 7 litre. Burası Zonguldak… Bu araziye göre çok çok iyi. 1380 kg bir aractan bahsediyoruz…
Tofaş’tan reklam teklifi gelmişti, vaz geçmişler. ![]()
Sorduğumda, nasıl olsa forumda bedava reklamı yapılıyor, niye para ödeyelim dediler. ![]()
Ford Transit’in de hakkını teslim ettik…
Bizim Doblolar sadece arıcılık için olmazsa olmazlardan…
Al bir tane artık abi…
Bak Çakmak hoca da bile Doblo var… ![]()
Ford Transit’in de hakkını teslim ettik…
Bizim Doblolar sadece arıcılık için olmazsa olmazlardan…
Al bir tane artık abi…
Bak Çakmak hoca da bile Doblo var…
Pejo Partner’ler ilk çıktığında, işyerine iki tane almıştık.
Uzun zaman, keyifle ve severek kullandım.
Daha sonra ikisi benzinli biri dizel (multijet )doblo aldık, dizel’e projesiz koltuk taktırıp uzun zaman onu kullandım.
Araçların ülkemiz şartlarında ve bizlere yeterli hizmet sunmasında sorun yok.
Şimdi biraz duygusal takıldığımız için, elimizdekiyle idare edelim. ![]()
Millet neler konuşuyor.
Bir tanede ben alasım geliyor ama.
sabit arıcılık yaptığımdan gerek duymuyorum.
1987 model eski kasa doğan şimdilik bütün işimi görüyor, onu ancak kullanıyorum.
Yeni araç alsak bana da uçak gibi gelecek, bu saatten sonra ııhhh!
Demekki biz epey çağ dışı kalmışız