Allah afatlardan korusun.amin geçen sene kurşunlu karadağa çıkmıştık köye gelmeden önce orası bitirdi adeta bizi. bu sene köy seviyesinde bir tarladayız. yukarı boş, aşağıya doğruda dolu gelsinler derede su da içsin arılar. oh ne ala burdada çalışmayız derlerse kendileri bilir ama olur inşallah. ıhlamur başlamış kestanede tektük kaçaklar açmış ama yetecek seviyede yarın akşama daha net anlarız durumu. bol kokteylli kazançlar.
merhabalar ben Akaranın akyurt ilçesinden bir fobi arıcısıyım burda arılar yağmurdan dolayı dışarı çokamıyor ve dolaisiyle hiç petek örmüyor ama yeni yeni bal getirmeye başladı halen 15 çerçeve yapamadım ilerletmek için yapmamız gereken birşey varsa lütfen bizleri bilgilendirsin teşekkürler.
Halil abi ben ercan hocamın önündeki arabadaydım hyundai ile geçen. kolay gelsin deyip geçtim kimler olduğunu anlamadım. yukarı çıkamamışsınız, keşke yardıma kalsaydık dedim hocama. uykusuzluktan birazda gözlerimde şişmişti biran önce eve varma telaşıyla geçtim ama görüşecez inşallah. arıları koyduğum yeri gece görmüştüm bugün bakınca gerçekten iyi yer bulduğumuzun farkına vardım kestaneler çok güzel açmıştı benm olduğum yerde.
herkese hayırlı geceler dilerim
durumlar şimdilik iyi şükür
gecen hafta balların bir kısmını aldım
bu haftada inşalah alacağım
her nekadar havalar son günlerde rüzgarlı olsada
güçlü ve gelişmiş arılar bunu telefi ediyorlar
muhsin hocanın bi sözünde
verimsiz yıl yoktur arısını bala hazırlamayan arıcı vardır
diyor
saygılar