Tum arıcı arkadaşlara Erzurumdan Sevgiler, selamlar
Bizler 1950 rakımda bir haftadır bal gelmeye başladı ,ballıkları koyduk ve Bismillah dedik
İnşallah busene tum arıcılar ve turkiye için hayırlı bir sene olur ,bu sıyası kargaşalar içinde güzel şeylere ıhtıyacımız var.
Bir haftadır esen rüzgar arılara bakmamızı engelliyor
Hava rüzgarlı olmasına rağmen en güzel haraketlilik bu günlerde var
Bol miktarda saman sarısı polen geliyor hangi bitkiden bilmiyrum
Yer Elazığ
Bende arıya zararlı olacağı düşüncesiyle tereddüt ettim ve açmadım. Bi taraftanda açmak için sabırsızlanıyorum. Havalar bir türlü düzene giremedi ama. Umarım arılar için güzel günler yakındır.
neveshirde havalar güzel sıcaklar basladı ama bal akımı daha yeterınce yok. arıcı abilerımzle muhbetlerımızde hepsıde oguldan yana sıkıntı var bal akımının fazla olmamasından dolayı arılar ogula yöneliyor
Bu gün arılığa girmeden,yoldan, nektar kokusu duymaya başladık.
Arıların maşallahı var, çalışıyorlar. Bölgemizdeki kestanelerin yarısı bile açamadı daha.
Yağmur gelirse ne olur durum bilmiyorum.
Ankara Kazan’da yarım ballıklar gayet güzel doluyordu geçen hafta.
Bu hafta doldurduklarını yiyecekler büyük ihtimal.
Ballıklardan bir çıta çektim 2300 kg lık 3 te 2 sinden fazlası bile sırlanmıştı.
En azından balımızın tadına baktık geçen cumartesi.
Çorum Merkez , rakım 950 gibi
bal akımı kesildi gibi bazı kovanlarımın ballıklarında 2 kg bal bile yok ,
Bundan sonrada bal akımı ne kadar olur onuda bilmiyoruz
Allah sonumuzu hayır eyleye.