Bulunduğumuz ya da haber aldığımız bölgelerin durumlarını paylaşalım

Trabzon’da havalar uzun süredir güzel gidiyor. Arılar dinlenemeden bahara girecek herhalde.

Zonguldak-Ereğli Süleymanbeylerköyü saat 15:00 itibariyle kar yağışı başladı…

Giresun bugün güneşliydi şuanda da ayaz var…

Ankara’ya şuan kar yağışı başladı.

Bugün hava mülayimdi,
Karneleri öğle saatinde verdik,öğleden sonra arılığa gidildi.
Birkaç kovanda sanki yavru uçuşu gibi bir telaş,uçuş tahtası önünde 5-10 ölmüş arı ve ölen arıları kovan dışına taşımaya çalışan arılar.
Yere düşen yarı canlı birkaç arıda dikkatimi çekti, kanatları lekeli,belki bu yüzden rahat uçamıyor.
Sanki kanatlarındaki lekeler arı dışkısı.
Olabilir mi?

Ahmet Hocam,Bolu’da hava çok soğuk.Zaman zaman gece sıcaklığı -25C’leri görüyor.Gündüzleri de çok soğuk.Üşüyoruz…

Mustafakemalpaşa bölgesinde de -7-8 gibi seyretti birkaç gün.Bugün hava yumuşadı,selamlar.

Ankara ankara -10 :o

Dün Antalyada arılığım 5.3 derece
Eğirdir bu dabah -8 derece

Ankara -2 derece sabahtan beri kar yağıyor.

Datça Yazı Köy’de bademler çiçek açmaya başladı.

http://img811.imageshack.us/img811/1051/p1020910k.jpg
17.01.2012 tarihinde çektiğim bir resim. Ama biz üşüyoruz.

Az önceki uygulamamda sanırım yanlış kodu yapıştırdım. Bir daha deneyeyim.

http://img811.imageshack.us/img811/1051/p1020910k.jpg


http://img28.imageshack.us/img28/428/p1020908x.jpg

İnşallah şimdi tamamdır.
Hep soğukları duyduk, biraz içimiz ısınsın istedim.
Saygılar.

O. Gönen Karadeniz kardeşim, sabah sabah içimiz ısındı, Ankara donuyor…moral oldu sağol…

Not : mesajı yanlış gönderdiğin zaman tekrar düzeltme imkanın var. 30 dk içinde mesajın sağ köşesinde değiştir butonunu tıkla, düzelt kaydet tuşuna bas tamamdır…

sevgilerimle

Hanımla verandada güneşin altında kahvaltı yapıyoruz, az ilerideki badem ağaçları açmış…
Hisarönü, Değirmenyanı, Kuşluk mevkii

çankırı kar yagışlı 18 cm kar var heryer kar yollar kapalı ılgazda 1m 40cm kar oldu
kış sıkı geçecek

Fethi bey,
Allah mutluluğunuzu daim etsin, İnşallah bizlere de aynı yazıları yazmak nasip olur…Şayet donmazsak :smiley:
sevgilerimle.

Hava çok güzel güneşledi bugün(Bursa). Arılığa gidip bi göz atmak lazım ama hasta yatıyorum. Güneşi gördükçe içim kıpır kıpır oluyor.

Hasan bey geçmiş olsun.

Çinede sabaha kadar yağan yağmurun ardından güzel bir güneş var.

Arılar poeln getirmek için yarışıyor.

       Bayram ali bey maşşallah diyeyim. Hüseyin basri bey sizede maşallah. Bizede 30 cm kar var size bahar gelmiş

Şefik Bey, çok teşekkür ederim. Bunu öğrendiğim iyi oldu.