Dün akşam ballıklara ve iki kovanın kuluçkalığına kısa bir kontrol yaptım. Ballıklarda beş-altı çerveçe yavrulu var. Kemerlerde beyazlamalar ve sırmalamarda başlamış. Geçen hafta kuluçkalıklarında ana memesi bozduğum iki kolonin birisi meme yapmamış, birisi tekrar iki meme yapmış bozdum. Bu iki koloninin kuluçkalıklarında yavru alanı bal ile doluydu yer açılmaya başlanmış. Pazar günü genel bir kontrol yapacağım.
bu gün yaptığım kontrolde az da olsa bal akımı başlamış.beyazlıklar çıtalarda görünüyor. ama bazı kovanlar daha katta hiç çalışma yapamamaış.hiç kabartma yok…
neden olabilir???
bu gün yaptığım kontrolde az da olsa bal akımı başlamış.beyazlıklar çıtalarda görünüyor. ama bazı kovanlar daha katta hiç çalışma yapamamaış.hiç kabartma yok…
neden olabilir?
evet olabilir ama biraz da arı ırkı ile ilgili galiba
ana yaşı aynı baharda koloni eşitleme ama bazıları daha hızlı gidiyor.
cumartesi günü tarakyadaydım evreşe açmış ´´bolayır da çat pat`` keşan da yeni yeni açmaya başlamış| , ipsala tarafı da aynı ama bu sene havaların yağışlı gitmesi dolayısıyla ayçiçekeleri hastalık yapmış yeniden ekim yapılmış inanın tam bir sıralama açaçak ayçiçek [yani biri açaçak biri bitecek ]hayırlı ve bol kazançlı bir bal hasadı dileğiyle
Perakende 30 TL ucuz değil mi?
toptan satışta burada şu an tenekesi 1000 TL ye gidiyor. Şu an kimse satmıyor da.
biz henüz 10 kg civarında sattık. o da eşe dosta 40 tl den. Tenekesini 1000 tl den toptan iyidir.